רכשת מעל 300 ₪ ?! מגיע לך משלוח מתנה

שמלה צנועה לחורף

שמלה צנועה לחורף

הטמפרטורות מתחילות לצנוח וזה הזמן להתחיל לחדש את ארון הבגדים. אם גם אתן מעדיפות להצטייד בבגדים צנועים, זה הזמן למצוא שמלה צנועה לחורף. החנות של ברכה בן חיים באינטרנט מציעה מגוון רחב של פרטי אופנה לנשים ובכללן גם בגדים צנועים ומחממים במיוחד.

אילו שמלות ממתינות לכן באתר?

שמלות נחלקות לשני סוגים עיקריים: הסוג ראשון הוא שמלה צנועה לחורף המתאימה ליומיום, והסוג השני הוא שמלה המתאימה לאירועים מיוחדים.

ההבדל בין שני סוגים אלה הוא הגזרה, הבד והמראה הכללי שהיא משדרת. באתר אפשר למצוא מגוון רחב של צבעים ודגמים שונים עשויים מבדים דמוי עור, כותנה ועוד. אפשר גם לרכוש בגדים במידות שונות שמתחילות ממידה 36 ומגיעות עד למידה 46, בהתאם לזמינות שלהן בחנות המקוונת.

שמלה צנועה לחורף – שירות לקוחות מסור לכל לקוחה

באתר מוצע שירות אישי ומסור באמצעות תוכנת ווטצאפ. כך כל רוכשת שאינה בטוחה במידה הנכונה יכולה לקבל מידע נוסף על הגזרה. בהתאם לגובה ומבנה הגוף, נציגי שירות הלקוחות בחנות יכולים לסייע בהתאמה מושלמת של השמלות לכל אחת.

מה כדאי לבחור?

השמלות השחורות הן תמיד באופנה. אין זה משנה אם תקנו אותן היום או בעוד עשר שנים. דגמים קלאסיים, עם מראה מחויט יתאימו גם לביקור יומיומי בקניון וגם ליציאה לאירוע. היתרון של שמלות החורף הללו שהם מלוות אתכן לאורך כל העונה הקרירה ומתאימות גם כשמלה צנועה בעונת המעבר. בימים בהם ישנה רוח קלילה אפשר לצאת וליהנות ממראה שיקי של שמלה צנועה לחורף שמדגישה את היותכן בנות מלך.

אפשר גם לבחור שמלות עם:

  • צבעוניות עדינה
  • וגזרה מחמיאה, שאינה צמודה מדי
  • ויכולה להתאים לכל אירוע

דגם הפרפר (בטרפליי) כולל פרפרים סגולים העפים ליד צמחים עדינים, ומדגישים את העדינות הטבעית של לובשת השמלה.

אין כמעט צבע שלא תמצאו באתר. החל ממנטה וגוונים ירוקים כהים ובהירים וכלה בטקסטורות קלאסיות עדינות ובסגנון בוהו שיק מחמיא במיוחד.

הקו הטרנדי והצעיר של ברכה בן חיים מדגיש את היופי שבצניעות. את הדגמים שלה ניתן למצוא גם בבתי אופנה ברחבי העולם. כיום, יש לכם את האפשרות:

  • לקנות את כל אותם דגמים
  • ולהזמין אותן ישירות הביתה, בלי לצאת
  • עם אפשרות למדוד במסגרת תוכנית "קניה בטוחה"
  • ולהחזיר את הבגד עם הטיקט או להחליפו במידה אחרת, בניכוי של מספר אחוזים
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
דילוג לתוכן