רכשת מעל 300 ₪ ?! מגיע לך משלוח מתנה

חולצות ארוכות – גם לימים החמים

חולצות ארוכות

בימי החורף כולם מעדיפים חולצות ארוכות, ועליהן מעיל מעוצב. אך בימים החמים יותר הן עשויות להיות מעיקות מעט אם אינן מעוצבות כראוי. במאמר זה נסקור בקצרה את המאפיינים של החולצות שקל ללבוש בכל טמפרטורה.

חולצות ארוכות מבדים נוחים

כשהטמפרטורות גבוהות אנו מעדיפות חולצות ארוכות מבדים נוחים. שכן הן הן אווריריות יותר. חשוב כמובן לזהות האם יש שכבות שקופות בחולצה, כדי שתישאר צנועה.

מעצבת אופנה לדתיות

אספקט נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא עיצוב החולצה. אם מוצאים מעצבת אופנה המתמחה בקהל של נשים דתיות, קל למצוא עיצובים מיוחדים גם לימי הקיץ וגם לימי החורף. הגזרה המיוחדת של החולצה תתאים בדיוק למבנה הגוף, ולא תהיה צמודה מדי.

אורך השרוול

יש חולצות עם שרוולים המגיעים עד מפרק היד, ואחרות שבהן השרוול מסתיים מעט לאחר המרפק. בימי הקיץ, ננסה לבחור את הקבוצה השניה דווקא. כך, הבגד לא יעיק על הגוף. מצאו חולצות לדתיות עם אורך השרוול המתאים לכן.

התאמת הסגנון העיצובי לאירוע

חולצה שמיועדת ליציאה לעבודה תהיה שונה לחלוטין מזו שמיועדת לאירוע או לארוחת שישי. לכן, חשוב שיהיה בארון גם אחת מעוצבת בקפידה בגוונים שונים. היא זו תשתלב עם חצאית מתאימה ותיצור מראה אופנתי וקלאסי.

לסיכום, אם אתן מחפשות בגדים אופנתיים שיהיו מצד אחד נוחים ומתאימים לטמפרטורה, ומאידך בעלי שרוול ארוך, אל תתפשרו. בחרו חולצה של מעצבת שתתאים לכל אירוע, לעבודה או ליציאה בערב.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
דילוג לתוכן