רכשת מעל 300 ₪ ?! מגיע לך משלוח מתנה

שמלות מעוצבות לאירוע: כך תבחרי אותן

שמלות צנועות לאירוע

ארון הבגדים שלנו מוגבל במקום. לכן, חשוב שיהיה בו לפחות פריט אחד או שניים שמתאימים לכל סוג של אירוע. בגדים לבנים לחג השבועות ולשבת, בגדים שחורים ומהוקצעים לאירועים רשמיים וכמובן גם שמלות מעוצבות לאירוע במספר צבעים נוספים. כך, המבחר גדול ולעולם אין תחושה של "אין לי מה ללבוש". במאמר זה נציין בהרחבה אילו פריטים כדאי להוסיף לארון.

שמלות מעוצבות לאירוע ממעצבים מוכרים

הפריט שהכי כדאי להוסיף לארון הוא שמלה שנתפרה במיוחד לאירועים, על ידי מעצבת שמלות מנוסה. תגלו כי קיים הבדל בין בגדים המיוצרים בהיקף גבוה במפעלים, לבין בגדים שכל קפל בהם תוכנן באהבה.

מעצבות של שמלות לנשים יודעות בדיוק היכן למקם את התפרים כדי שיתאימו לכל מבנה גוף. כך, מבנה גוף צר במיוחד זוכה לתמיכה עם כריות או קפלים. מבנה גוף מלא יותר לגזרה שאינה צמודה מדי באזור הבטן. כל אחד יכולה למצוא בחנות של מעצבות ידועות את השמלה שלה.

שמלות צנועות

אם גם את אוהבת למצוא שמלות צנועות שעוטפות את הגוף בעדינות, ועדיין מחמיאות מאד כדאי למקם שמלות כאלה בארון. תוכלי למצוא שמלות צנועות בסטייל שנוצרו אף הן על ידי מעצבת, ולהינות מכל היתרונות שלהם. החלק התחתון לא יהיה בגזרה שמציגה את הרגליים, והחלק התחתון מתאים בדיוק לצורת הגוף. השמלה אינו מעניקה תחושה לא נעימה, והבד שלה נעים ואווירי. אפשר למצוא שמלות עם שרוולים ארוכים, קצרים ואפילו חצי שרוול.

שמלות לכל עונה

מעבר לצניעות חשוב גם להוסיף לארון הבגדים שמלות שמתאימות לכל עונה. מגוון של שמלות קלילות לקיץ וכן שמלות לחורף. בכל פעם שהעונה מתחלפת והטמפרטורה משתנה, אפשר להכניס לאחסון זמני את הבגדים שכבר אינם מתאימים לעונה הזו. כך, הארון תמיד יכיל את הפריטים הזמינים ביותר לשימוש בשעות הבוקר, הצהריים והערב של התקופה הנוכחית.

מגוון של צבעים

חלקנו מעדיפות צבעים עליזים כמו צהוב, ירוק וכחול. אחרות יעדיפו דווקא למלא את ארון הבגדים רק בבגדים סולידיים. הסוד הוא השילוב המנצח בין השניים. זאת משום שעם שמלה שחורה אפשר ללכת לכל מקום, אבל קצת משעמם ללבוש בכל יום את אותו הצבע.

הביטו בארון הבגדים שלכן כיום. האם יש צבע שחסר לכן? זה הזמן למצוא שמלות מעוצבות לאירוע בצבע הזה. השמיים הם באמת הגבול כאשר מדובר על צבעים ודגמים, וכמובן שאפשר לשלב בין מספר צבעים בעת ובעונה אחת.

אז לסיכום, אם אתן מרגישות שעדיין חסר פריט או שניים בארון שהיו הופכים אותו למושלם. הייתן רוצות שמלה עם גזרה יפה יותר או בעיצוב מרשים יותר. זה הזמן להתחיל למלא את ארון הבגדים בכל הפריטים החסרים. כך, אם מודיעים על ברית בשבוע הבא, בר־מצווה או חתונה צפויים בחודשים הקרובים, לא צריך להילחץ. הבגדים כבר מחכים לאירוע מבעוד מועד.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
דילוג לתוכן