רכשת מעל 300 ₪ ?! מגיע לך משלוח מתנה

בגדים מעוצבים – כל היתרונות שלהם

בגדים מעוצבים

פעמים רבות אנו מתלבטים האם לבחור בגדים מעוצבים או להזמין חולצה מקרית ברשת. בפועל, ניתן היום ליהנות משני העולמות. מצד אחד להזמין בגדי אופנה שעוצבו בקפידה, ומאידך ליהנות מהקלות, הפשטות והמחיר הנוח של רכישה מקוונת.

מה הם היתרונות של בגדים מעוצבים?

לבגד מעוצב בכל בוטיק אופנה יתרונות שונים על פני בגד פשוט בייצור המוני, והם:

    • הוא מתאים בצורה נכונה לגוף
    • הגימורים והתפירה מושלמים
    • הבד נבחר בקפידה מירבית, כדי לשמור על נוחות לצד המראה המלבב
    • יש לבגד גימור מהוקצע שגורם לו להיראות מסוגנן, איכותי ויקר.
    • כל שמלה נראית נפלא

לכן, רבים אינם מתפשרים ובוחרים רק בגדים כאלה.

מדוע רבים ממלאים את הארון כיום בבגדי מעצבים?

בגד מעוצב הוא כזה שתוכנן עם תבנית של הצורה, הגודל והמידות הרצויות ועם הבד שישמש בעיצובו. תהליך עיצוב השמלה מתחיל בהבנה של דרישות הלקוח כמו גם הרקע  שלהם. חשוב לציין שהבד צריך לשקף את השימוש התרבותי שלהם בבגדים הנלבשים באירועים רשמיים. למשל, באתר שלנו תוכלו למצוא שמלות ערב צנועות ויפות, המתאימות למי שמעדיפה להתלבש בצניעות רבה.

היתרונות של שמלה כזו למשל הם רבים. שמלה מעוצבת תבטיח שיהיו החלקות במידות והתאמה בכל הנוגע לאורך, גזירה או עיצוב. התחשבות בגזרה ספציפית לשמלה שלכן תעזור לכן לקבוע את סוג הבד המתאים בדיוק לאירוע.

אירוע? אל תוותרו על בגדים של מעצבת

כשמתכוננים לאירוע, תמיד חשוב שתהיה תוכנית. זה אולי מאתגר לדעת מה כדאי ללבוש, אבל יש כמה קווים מנחים שיכולים להקל בהרבה על בחירת הלבוש המושלם. מחד, תרצו שיהיה צנוע, ומאידך תרצו לבלוט בבגד מרשים וחגיגי.
מומלץ להתייע עם חברות לפני האירוע, לחקור מעט ולראות מה אחרים לובשים. כך תקבלו מושג טוב לגבי תלבושת מתאימה, וסגנונות עיצוביים אפשריים לאירוע זה.

לסיכום, לפני שמחליטים מה ללבוש באירוע הקרוב, כדאי לבחון אפשרות של רכישת פריטי לבוש מעוצבים. כך, כל תפר יהיה בדיוק במקום, ותרגישו כמו נסיכות לאורך כל הערב. כדאי לעיין בקטלוג המקוון באתר, לבחון את הפריטים החדשים ולמצוא את הבגדים בסגנון שלכן.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
דילוג לתוכן