רכשת מעל 300 ₪ ?! מגיע לך משלוח מתנה

סט חולצה וחצאית צנוע – לכל אירוע

סט חולצה וחצאית

אם עד כה התקשיתן להתאים בין חולצות לחצאיות שונות, מגיע לעזרכן סט מוכן מראש שתואם הן מבחינת הגזרה והגימור והן מבחינה הטקסטורה והצבע. סט חולצה וחצאית צנוע יכול להיות התלבושת המושלמת לאירועים או לארוחת שישי. במאמר זה תגלו את כל היתרונות.

סט חולצה וחצאית צנוע המתאים לבעלות פרופורציות שונות

כאשר קונים סט של חולצה וחצאית צנוע אפשר להתאים את החלק העליון והחלק התחתון לפרופורציות שונות. למשל, יש נשים עם מבנה גוף רזה שזקוקות לחולצה דקה וחצאית דקיקה. יש נשים שזקוקות לחצאית רחבה יותר, אך החלק העליון צר.
לפי הגזרה המתאימה, ניתן להתאים סט חולצה וחצאית כך שישב בדיוק רב על הגוף, וכמובן ישמור על גזרה צנועה. היתרון ברכישה ממעצבת אופנה שמכירה היטב את התחום, כמו ברכה בן חיים, הוא שאפשר להתאים את הגזרות באופן הרמוני להעדפות האישיות. ליצירת קשר עם צוות החנות, ליעוץ, אפשר ללחוץ כאן.

מגוון רחב של צבעים וגזרות שונות

הציצו בקטלוג ותגלו מגוון רחב של צבעים וגזרות שונות. בצבעי פוקסיה, אדום, אפור וכמובן שחור.
מי שאוהבת את הצבע הורוד, תשמח לגלות את הסט שזכה לכינוי "אני אוהבת וורוד", המציג טקסטורת נקודות אופנתית וקלילה. הסט מתאים למי שאוהבת את התחושה העדינה של בד שאינו נצמד לגוף אלא עוטף אותו ברכות בחלק העליון, ובחלק התחתון מרחף כמעט כאילו לא היה שם. הגימור הוא מחויט – ומזכיר ז'קט רשמי והגזרה קלילה ואינה מגיעה עד הקרסוליים. הסט הזה מתאים לימי הקיץ הנוחים לכל מי שמתחברת לאופנה.
עוד סט חביב שאפשר למצוא בקטלוג שלנו הוא סט חולצה וחצאית צנוע בגווני חאקי, המכונה סט ירוק תפוח, ועשוי מבד נעים מאוד ומחמם. הוא מתאים לימים הקיציים בהם המזגן פועל במלוא עוצמתו. כמו גם לערבים בהם הבריזה הנעימה נכנסת דרך החלון.

ביגוד אופנתי ממעצבת במחירים אטרקטיביים

אם עד כה נמנעתן מרכישה של סט חולצה וחצאית צנוע לאירועים שתוכנן על ידי מעצבת בגלל המחיר. אין צורך לעצור את עצמכם. הסטים הנמכרים בחנות המקוונת של ברכה בן חיים הם במחירים אטרקטיביים במיוחד.
במקום להסתפק בבגדים נוחים אך גנריים, שאינם מתאימים בדיוק לגזרה שלכן, אתן יכולות להתהדר בפריטי אופנת עילית במחיר של סט בגדים שנרכש בקניון ממותג לא ידוע.

מזמינים באינטרנט וחוסכים

את כל הבגדים הללו אפשר להזמין ישירות בחנות המקוונת באינטרנט. הבגדים מגיעים ישירות עד אליכן במשלוח, ואתן יכולות למדוד אותן. אם המידה לא מתאימה כמובן שאפשר להחליף למידה גדולה או קטנה יותר בהתאם לזמינות במלאי. תוכלו להתייעץ איתנו טלפונית בדבר המידה הנכונה ביותר עבורכן.
לסיכום, אם אתן מחפשות סט צנוע ומרהיב – הציצו בקטלוג באתר וגלו את כל הדגמים החדשים של העונה.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
דילוג לתוכן