רכשת מעל 300 ₪ ?! מגיע לך משלוח מתנה

שמלות לראש השנה – בסגנון צנוע

שמלות לראש השנה

רבות מחפשות כבר היום את הבגדים לחגים הבאים. ראש השנה מתקרב ועימו גם ארוחות החג הנעימות. סביר להניח שבראש השנה הזה מזג האוויר יהיה נוח. לא חם ולא קר מדי, ולכן שמלות לראש השנה 2022 יהיו מבד קליל ונעים. מי שמחפשת גזרה צנועה, יכולה למצוא אינספור אפשרויות כאן באתר המתעדכן כל השנה.

שמלה עם פסים

האפשרות הראשונה היא טקסטורה שלעולם כנראה לא תצא מהאופנה. שמלה עם פסים מרהיבה שהופכת כל יום למעין חג. בראש השנה, הפסים הללו יכולים לעטר הן את אם המשפחה או את בנות הנוער.
השמלה הזו משתלבת היטב עם נעליים גבוהות ונמוכות כאחד, ומתאימה עם תיקים מפוספסים, שחורים או לבנים.

שמלה עם נקודות

אפשרות נוספת לטקסטורה אהובה היא שמלה עם נקודות. מי שמחפשת שמלות לראש השנה משובבות נפש, תשמח למצוא את מגוון השמלות עם הנקודות הקטנות או הגדולות יותר.
אותו עיצוב מוצע לא רק בשמלה דרך אגב. ניתן למצוא חולצה וחצאית וג'קטים בעיצוב שובב ומשמח עם נקודות. אז מדוע להסתפק רק בשמלה אם אפשר כבר להתהדר בבגדים לא רק לראש השנה אלא גם לחג הסוכות הקריר יותר.

שמלות מקסי בגוונים אחידים

לצד הטקסטורות המשלבות מספר צבעים, כמובן שניתן להתהדר בשמלת מקסי חביבה ונוחה במיוחד. באתר יש היצע גדול של צבעים ושל בדים שונים שמתאימים לכל עונה. בטוח תוכלו למצוא את השמלה המתאימה ביותר הן לסגנון האישי שלכן והן למידת הגוף.
את הצבעים כמובן ניתן להתאים לנעל אהובה, ולהוסיף תיק צד מתאים באותו הצבע.
מעבר לכך, ניתן להתאים מטפחות בצבע של השמלה, ויצור מראה משובב ואחיד.

שמלות לראש השנה בגזרה מחויטת

יש נשים שלעולם לא יוותרו על הסגנון המחויט הקלאסי. זה שיושב בצורה מושלמת על הגוף, ועדיין לא צמוד מדי. שמלות מחויטות תנועות לא קל למצוא. למרבה המזל, בחנות של המעצבת בתיה בן חיים יש לא מעט פריטים מחויטים שתוכננו היטב לארון בגדים צנוע.
הבגדים הללו נמכרים לא רק בישראל, אלא גם עשו את דרכם מעבר לים. אותו סגנון יחודי שגילתה ברכה בן חיים בצעירותה, ממשיך ומלווה את הקו העיצובי שלה גם היום.

שמלות לכל השנה

קניתן שמלות לראש השנה? כעת נותר לחשוב על המלבושים לעוד יותר מ-360 ימים. ימים שבהם מבקרים בחגים בבית־הכנסת, ובסופי השבוע אומרים תפילה. אותם ימים שבהם רוצים ללבוש ז'קטים צנועים בגזרה שונה ומיוחדת, חולצה וחצאית מעוצבים או שמלה קלילה ליום יום.
כל אלה מחכים אף הם באתר לצד שמלות ערב צנועות וזולות, ומופיעים בקטלוג של העונה הנוכחית והעונות שעברו.
תוכלו בלחיצת כפתור לבצע הזמנה לכל פריטי האופנה ולקבלן עד הבית תוך מספר ימים. בזמן שהתפנה תוכלו לעשות כל־כך הרבה!
לסיכום, אם אתן מחפשות בגד לחג – זה המקום המושלם למצוא אותו. גלו עוד בקטלוג המקוון שלנו.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
דילוג לתוכן