רכשת מעל 300 ₪ ?! מגיע לך משלוח מתנה

נעלי נשים והתאמתן לאופנה מעוצבת

נעלי נשים

לא אחת אנו מתלבטות כיצד להתאים נעלי נשים לבגדים המעוצבים המרהיבים באתר. לכל שמלה אלגנטית ישנה נעל שתתאים לה באופן המיטבי. במאמר זה נרחיב על הנושא, הן מבחינת הצבע והן מבחינת הגזרה. כך, תוכלו לבחור את הפריטים הנכונים לשילוב בארון הבגדים שלכם.

באתר בקתת העור תוכלי למצוא מגוון ענק של נעלי נשים מעוצבות מכל הסוגים

כלל האצבע – צבעים סולידיים או התאמת הגוון

הכלל החשוב ביותר להתאמה של נעלי נשים הוא הצבע. למשל, אם אתן לובשות ג'קט וחולצה בשני צבעים נפרדים, ניתן להתאים את צבע הנעל לאחד מהם. אם מדובר בבגדים צבעוניים, רצוי לבחור או בצבע השולט בבגד או באחד מהצבעים הבולטים בו.

למשל, שמלה עם נקודות שחורות וירוקות על רקע לבן תוכל להיות משולבים בנעל ירוקה, לבנה או שחורה.

נעלי נשים – אל תפלו במלכודת הצבע הסולידי

רבים נוטים לחשוב כי כל צבע שהוא סולידי כמו אפור, שחור או חום יתאים לכל בגד. בפועל, רק הצבעים שחור או לבן יכולים להתאים כמעט לכל מלתחה. אך, אפורים וחומים יתאימו למלתחה שכוללת את הצבעים הללו.

נהוג לחלק את הגוונים לחמים וקרים. חום, שייך לגווני האדמה החמים. אפור, לעומתו יכול להיות קר או חם בהתאם לטון שלו.

לכן, כאשר אתם רוכשים נעליים באינטרנט כדאי להשוות מספר סוגים של אפור ולזהות את זה שיתאים באופן המיטבי לכמות הגדולה ביותר של שמלות בארון שלכם.

מה לגבי צבעי הקשת השונים

חלק מהנשים אוהבות להתלבש בבגדים צבעוניים עם גוונים עזים.

נעלי נשים שיתאימו לגוונים אלה יכולות להיות או צבע זהה או צבע שחור. רצוי לא לבחור גוונים שונים לחלוטין, שעשויים לשבור את ההרמוניה.

עוד נושא שכדאי לקחת בחשבון הוא את כמות הבגדים מאותו צבע. אם יש לכן חולצות רבות בצבע ורוד, כדאי להשקיע לפחות בזוג נעליים אחד בצבע הזה.

גזרת הנעל

כעת אנו מגיעות לגזרה של הנעל.

בחיי היום יום, כאשר אנו צועדות הרבה, נעדיף נעל שטוחה שעדין יש לה מראה אלגנטי. אפשר לבחור בסנדלים שונים לקיץ או בנעלי סירה.

אם אתן מוצאות חנויות שמשווקת נעלי עור או נעליים דמויות עור, הן יתאימו למגוון רחב של טקסטורות של בגדים. לעומת זאת, נעליים מבריקות לא ישתלבו באופן הרמוני עם כל מלתחה.

לכן, כדאי שיהיו בארון מספר זוגות נעליים שונות שמתאימות לכל סט של בגדים שתבחרו ללבוש.

נעליים ושמלה ארוכה

שמלות ארוכות נראות יפה עם נעליים עם עקבים נמוכים או גבוהים. כל אחת יכולה לבחור בהתאם לגובהה ולהעדפותיה האישיות. בלבוש צנוע, רצוי לא לבחור בערב גבוה מדי, שעשוי להשרות אווירה שונה מזו שכיוונתן אליה.

לסיכום, לפני שאתן ממהרות לרכוש נעליים, כדאי לחשוב היטב אילו סוגים של נעליים תרצו ואילו צבעים. אם מצאתם גזרה נוחה שאתן אוהבות, קנו מספר צבעים של אותה הנעל. כך, תוכלו ליצור התאמה מיטבית למספר סטים של בגדים.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
דילוג לתוכן