רכשת מעל 300 ₪ ?! מגיע לך משלוח מתנה

"לא מוותרת על קרדיגן שחור": מעצבת האופנה רבקה בן חיים בראיון מיוחד

מעצבת האופנה החרדית מספרת בראיון מיוחד מה הטעות הראשונה שעשתה בתחום, איך נראה יום העבודה שלה, וגם, למה היא מקפידה שהסביבה שלה תהיה מלאת אנרגיות

הכירו את המעצבת רבקה בן חיים. היא מתמחה בדגמי ייבוא מיוחדים שמיוצרים באירופה ובישראל, ומייצרת הרבה אופנה צנועה ואצילית, לנשים ונערות בכל הגילים ובכל המידות, עם בדים מיוחדים וגזרות שמתאימות לכל אחת. היא מוכרת מהסטודיו שבביתה בירושלים ומקפידה לתת דגש על יחס אישי וחווית רכישה לכל לקוחה.

הבגד שלעולם לא תלבשי?

לעולם אל תגידי לעולם לא. אופנה משתנה, טרנדים באים והולכים.

מה הטעות הראשונה שעשית בתחום?

קניתי בד שהתאים לשמלה והבד נכנס לגזרה אחרת לגמרי. בסוף יצא דגם מעניין שכולם ממש אהבו.
הבנתי שלא משנה כמה אני מתמצאת בתחום, תמיד יש הפתעות ואף פעם אין משהו בטוח, לטוב ולמוטב.

מה את אוהבת בעצמך, מראה ואופי?

לומדת לאהוב את עצמי כל יום מחדש. מתחברת מאוד לשורשים שלי, למקום ממנו באתי, ושואבת משם המון ערכים שעושים לי תחושה של דרך נכונה ומדויקת. אהבה עצמית זה עולם שלם, להגיע לאיזון של אהבה מדויקת, כזאת שיכולה לגרום לאנשים שסביבך להיות מוארים מבלי שזה יגרע ממך. להפך, להטעין וללמוד זה מזה-זה משהו שאני אוהבת בי וכדי לשמור על זה אני תמיד דואגת שהסביבה שלי תהיה חיובית ומלאת אנרגיה.

איך נראה יום העבודה שלך?

משתנה. יש ימים שאני כולי בתוך יצירה של קולקציה וימים שאני עם לקוחות.

מה הדבר הכי קשה בתחום שלא מודעים אליו?

כשאת אוהבת את מה שאת עושה הקשיים מתגמדים. ודאי שהלקוחה רואה את הדגם על הקולב וזה הסוף השמח של הסיפור. הדרך מאתגרת ומלאת ניסים קטנים וגדולים, וכשהתוצאה מדויקת
הזורעים בדמעה ברינה יקצורו וזה מספק כלכך. אני יכולה לשבת עם עצמי בבוקר עם הקפה ולדמיין דגם לפרטי פרטים. ככה זה מתחיל, כשהראש נקי והרעיונות צפים, שם מתחילים כל הדברים הטובים.

איך בחרת את שם המותג?

השם שלי, אני אוהבת ומחוברת. בחירה ברורה, ומלאת אחריות.

לכתבה המלאה

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
דילוג לתוכן