רכשת מעל 300 ₪ ?! מגיע לך משלוח מתנה

חנויות ביגוד לדתיות

חנויות ביגוד לדתיות

כשאת קוראת את המילים "חנויות ביגוד לדתיות" מה את חושבת? האם את חושבת על משהו לא נוח או לא מסוגנן? אם כן, אנא המשיכי לקרוא. זאת מכיוון שבניגוד לדעה הרווחת בקרב חילוניות רבות, בגדים צנועים יכולים להיות לא רק נוחים, אלא גם בעלי סגנון ייחודי מאד – במיוחד אם הסגנון האישי שלך הוא מכובד. במידה ואת בעלת תשוקה לאופנה במידה שווה לתשוקתך לצניעות, הגעת למקום הנכון.

חנויות ביגוד לדתיות – משמעות הבגדים

פתגם ישן מכריז: "הבגדים עושים את האדם". הסגנון, הצבע והגזרה של הבגדים שאת לובשת אומרים עליך רבות – הטעם שלך, האישיות, התעסוקה ואפילו סגנון החיים שלך. לבוש יהודי לוקח את זה צעד אחד קדימה. בכוח הלבוש לשקף את מי שאת – הזהות שלך, הנאמנויות שלך ולאן את שייכת. הלבוש הוא מעין תזכורת לזהות אישית, ובכוחו אף להביע שייכות למגזר מסוים – הבגדים מסוגלים להבדיל את היהודים משאר הקהילות על ידי הדגשת זהותם הייחודית.

על פי האמונות והמסורות של היהודי האורתודוקסי, הלבוש הוא הרחבה של האדם. למעשה, לא מדובר רק בכיסוי צנוע, אלא גם הצהרת כבוד. למשל, יהודיות דתיות נשואות עוטות בדרך כלל כיסויי ראש למיניהם או פאה בשביל לעמוד בדרישות החוק הדתי יהודי – נשים נשואות מוכרחות לכסות את שיערן בכל סוג של כיסוי ראש. יש לציין שחובה זו לעטות כיסוי ראש אין פירושה ויתור על סטייל אופנתי וביטוי אישי – בדיוק ההיפך! זוהי הזדמנות עבורך לבחירה אופנתית נוספת שתשתלב עם המראה הכללי שלך.

ביגוד כשר

מה זאת אומרת כשרות? האם לצורך העניין גם לבוש יכול להיות כשר? התרגום המילולי של כשרות מתייחס רק למזון המתאים לאכילה על פי חוקי התזונה היהודיים. אולם באופן לא רשמי, הכשרות הפכה להיות לסמל עבור כל דבר "ראוי". כשפנינו לשוק דתי ברובו שיש לו כבוד לחיות אורח חיים "נכון", המשמעות הדיבורית של המילה מושאלת על מנת להעביר מסר לפיו ביגוד לדתיות מתאים למי שמחפשת קו לבוש צנוע יותר.

לבוש צנוע – לא רק בקרב יהודיות דתיות

התרבות וההלכה היהודית האורתודוקסית קוראת לביגוד יהודי צנוע ויהודים אורתודוכסים מחפשים חנויות בגדים יהודיות העונות על צרכיהם. אבל יש לציין שלבוש יהודי יפה זמין ונלבש על ידי אחרים ואחרות ברחבי העולם שאינם בני האמונה היהודית. זה לבוש שלובשים כי הוא צנוע ומכובד. ביגוד יהודי צנוע זמין בחנויות ביגוד לדתיות רבות ואף באתרים מקוונים רבים.

לסיכום

יהודים לובשים את בגדיהם בגאווה וביראת כבוד, בין היתר מכיוון שהבגדים מסמלים את ההבחנה בין העם היהודי לבין שאר האנשים החיים באותה קהילה. יחד עם זאת מעניין לציין את מגמת ההתרחבות של אופנת הביגוד לדתיות, אשר מאומץ על ידי רבות אחרות שמעוניינות במראה צנוע. התחברי לאופנה האחרונה ובקרי בחנויות ביגוד לדתיות של ברכה בן חיים, על מנת להתנסות בעצמך. אנחנו בהחלט ממליצים על כך.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
דילוג לתוכן