רכשת מעל 300 ₪ ?! מגיע לך משלוח מתנה

אופנה צנועה בחגים

אופנה צנועה בחגים

אין זמן מתאים יותר מתקופת החגים כדי לפנק את עצמך בבגד חדש וחגיגי ולהיראות במיטבך.

את טורחת לשמח את בני הבית בבגדים חדשים, עומדת שעות במטבח וטורחת לשמח את כולם במאכלים האהובים עליהם (אנחנו מריחים עד כאן את מיטב תבשילי המטבח שלך… משקיענית!) אבל מה עם בגד בשבילך?

מסע החיפושים אחר הבגד המושלם

אופנה צנועה בחגים יכולה לפעמים להיראות כאתגר. קורה לא אחת שאת מוצאת שמלה שמצאה חן בעיניך אבל היא קצרה מדי, או חולצה שיכלה לשבת עליך נפלא אבל מה לעשות…פתח הצוואר רחב מדי.

אופנה מלאת חן

אפשר להתלבש בצורה אלגנטית, יפה וצנועה מלכתחילה בלי למצוא פתרונות מאולתרים כמו הוספת בד להארכת השמלה או לבישת חולצת בסיס מתחת לחולצה כדי לסגור את פתח הצוואר. אופנה צנועה בחגים יכולה להיות מלאת שיק ולגרום לך להרגיש נהדר.

אולי יעניין אותך גם שמלות בוטיק

לבוש יומיומי מול לבוש חגיגי

בשונה מביגוד יומיומי שהוא יותר ספורטיבי, בגד לחג הוא אלגנטי ואצילי, מלכותי משהו. חגים זו הזדמנות נהדרת להשקיע טיפה מעבר, לפרגן לעצמך בגד מיוחד יותר, מושקע יותר וחגיגי במיוחד.

צירפנו לך 4 טיפים שישדרגו לך את ההופעה למראה חגיגי ונפלא-

1. את הכי יפה כשנח לך

גם כשאת בוחרת בגד אין זה אומר שאת צריכה לוותר על הנוחות שלך, אופנה צנועה בחגים יכולה להיות גם נוחה וגם אלגנטית. כשאת קונה לחגים בגד נח הוא יוכל לשמש אותך גם בשבתות שאחר כך, אחרת הוא ישאר תלוי על הקולב בארון.

2. התנסי בגוונים חדשים

אופנה צנועה בחגים מתאפיינת בגוונים שונים ומיוחדים, התנסות בגוונים שונים תיתן לך תחושת רעננות, התחדשות וגיוון. אל תפחדי להפתיע את עצמך והתנסי בסגנונות חדשים, לא תאמיני עד כמה את יכולה להפתיע את עצמך!

3. השתדלי לבחור גזרות שמתאימות לך

כשם שפרצופיהם שונים מתאים גם לכאן. גזרות שונות מתאימות יותר או פחות. הקפידי לבחור בגדים שיושבים עליך היטב. יש בגדים שנראים נהדר על אחרות אבל הגזרה אינה מחמיאה לך, אל תתפתי לקנות שמלה כי אהבת את הצבע או הדוגמא. בחרי את הגזרות המתאימות לך, כך תיראי במיטבך.

4. תוספת קטנה – שדרוג גדול

תוספת אקססוריז יכולה לשדרג מאוד את המראה, זה יכול להיות חגורה, שרשרת מעניינת, מטפחת תואמת. אופנה צנועה בחגים נהיית חגיגית אף יותר כשמוסיפים את הפריט הנכון במקום הנכון, לפעמים התוספת הקטנה הזאת עושה את כל ההבדל.

לסיכום

החגים הם הזדמנות נהדרת לפרגן לעצמך בגד חדש חגיגי ומיוחד. אופנה צנועה בחגים יכולה להציע לך את הפתרון האולטימטיבי לבגד חדש, אלגנטי וצנוע ללא צורך בתוספות בד למיניהן, כי הוא מגיע באורך המתאים ותואם את כללי ההלכה. השתדלי לקנות בגד שיחמיא למראה שלך והוסיפי אקססוריז לשידרוג המראה הכללי.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
דילוג לתוכן