רכשת מעל 300 ₪ ?! מגיע לך משלוח מתנה

איך לבחור שמלה?

איך לבחור שמלה?

כל אחד בחייה התמודדה עם השאלה איך לבחור שמלה? כביכול מדובר בשאלה פשוטה, אבל כל חובבת אופנה יודעת שהשאלה הזו רק גוררת איתה עוד המון שאלות נוספות על הבחירות האופנתיות שלנו, על החלקים שאנחנו רוצות להדגיש בגוף ועל היחסים שלנו איתו. אם נמאס לך מהשאלות ואת רוצה לדעת כיצד לבחור שמלות בצורה הנכונה ביותר עבורך, אנחנו מזמינות אותך להמשיך לקרוא.

איך לבחור שמלה? – לפי סוג הבד

המאפיין הראשון שאת צריכה לבדוק בכל שמלה שתפסה לך את העין הוא החומרים ממנה היא עשויה. היום נהוג לייצר שמלות משילוב של בדים שונים, וחשוב להכיר את המאפיינים שלהם בצורה טובה. ישנן נשים אשר רגישות לסוגי בד מסוימים, בעוד שיש אחרות שלא אוהבות את הדרך שבה סוג בד אחד מרגיש על העור בעוד שבד אחר נעים להן במיוחד. מומלץ לבצע היכרות בסיסית עם סוגי הבדים הנפוצים בשוק השמלות של היום בכדי שתוכלי לדעת מי הם הבדים שגורמים לך להרגיש נעים.

בואי להתרשם מבגדי החורף שלנו

איך לבחור שמלה? – לפי אורך השרוולים

אחד המאפיינים החשובים ביותר של כל שמלה, אך גם אחד מאלו שזוכים לכמות המועטה ביותר של תשומת לב, הוא השרוולים שלה. היום אפשר למצוא שמלות עם אורכי שרוולים שונים ומגוונים, החל משמלות עם שרוולים ארוכים עד מפרק היד ועד לשמלות המגיעות עם שרוולים עד גובה המרפק. לאורך השרוולים יש השפעה גדולה על נראות השמלה על הגוף. הם יכולים לעזור לנו לייצר אשליה של אורך, אך מנגד יכולים גם לקצר אותך. חשוב שתביני מהו אורך השרוולים שהכי מחמיא לך לפני הרכישה.

איך לבחור שמלה? – לפי אורך החצאית

בדומה לשרוולים, גם אורכי החצאיות בעידן של היום הן לא מה שהיו פעם. אם בעבר היינו צריכות להסתפק בשתי גזרות בלבד, היום התמונה השתנתה לחלוטין. כך, גם בנות נמוכות יותר יכולות למצוא שמלות שמתאימות להן ולא נגררות על הרצפה, וגם בנות גבוהות יכולות למצוא שמלות שמכסות את כל הרגליים שלהן ולא חושפות את הקרסוליים.

איך לבחור שמלה? – לפי הגזרה שלה

הגזרות של היום הן ממש לא מה שהיו פעם, והיום כל אחת יכולה למצוא די בקלות שמלות בגזרה שמחמיאות לה ושמאפשרות לה להרגיש טוב עם עצמה. עם זאת, עדיין חשוב לחפש את הגזרה המושלמת עבורך ולא להתייאש עד שתמצאי אותה, זו שתאפשר לך לבצע את כל הפעולות שאת רוצה ללא הפרעה.

בואי לדעת איך להתלבש בסטייל

ועכשיו אפשר לצאת לדרך

אחרי שהבנת איך לבחור שמלה בצורה הכי מדויקת לגוף שלך, הגיע הזמן לעשות שופינג! אנחנו מזמינות אותך להמשיך לגלוש באתר, להתרשם ממגוון השמלות הרחב שלנו ולמצוא את אלו שיגרמו לך להיראות ולהרגיש במיטבך. אם יש לך שאלות בנוגע לאחד הדגמים שלנו נשמח לענות לך עליהן באמצעות הטלפון שלנו: 077-9966778.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
דילוג לתוכן