רכשת מעל 300 ₪ ?! מגיע לך משלוח מתנה

איך להתלבש בסטייל לאירוע?

בגדים לדתיות בירושלים

יש אירוע חשוב שמתקרב כמו חתונה במשפחה או בת מצווה. אתן רוצות ללבוש לאירוע הזה את מיטב המחלצות. איך אפשר עם זאת לשלב בין בגדים צנועים לבגדים בסטייל. במאמר זה כתבנו מדריך מקוצר איך להתלבש בסטייל לאירוע.

בגדי מעצבת – קודם כל

מי שתמיד נמצאת עם היד על הדופק על האופנה העכשיווית ביותר היא כמובן מעצבת אופנה המתמחה בעיצוב ומכירת שמלות בוטיק. לכן, כאשר קונים בגדים מעוצבים כבר עושים את הצעד הראשון. כמובן, שלא כל בגד דומה למשנהו ויש למצוא את הסגנון האישי האהוב עליך ומתאים לך.

התאמה למבנה הגוף

גם אם מתלבשים בצניעות, תמיד נרצה שתהיה התאמה מירבית של הבגד למבנה הגוף. כאשר הבגד "אינו מונח נכון" הוא פשוט אינו נראה טוב.
לכן, לא תמיד שתי נשים יכולות להגיע בלבוש תואם, ואם ובת לא תמיד יכולות לחלוק תלבושת אחת.
מומלץ לזהות איזה סגנון תמיד נראה עליכן טוב, ואז לדבוק בו.

יש בתחום הזה טיפ קטן שנוכל לתת והוא – אם יש לכן פנים עגולות אז הימנעו מללבוש כל סוג של שרשרת כי היא תרחיק את תשומת הלב מהפנים שלכן. תגרום לראש שלך להיראות גדול ממה שהוא באמת..

הצבעים

מעבר לעובדה שלאורחות בחתונה לא מומלץ להגיע בשמלה לבנה, אין גבול מבחינת הצבעים. ישנה ערכת צבעים שנחשבת אופנתית יותר בכל עונה, אך כמובן שאינכן חייבות תמיד לדבוק דווקא בגוונים אלה.
את יכולה לבחור גוונים סולידיים שתמיד יתאימו וכך, תמיד להראות במיטבך. מה שחשוב זה כמובן להתאים את הנעליים ואת האקססוריז הנוספים ללבוש שבחרתן.

קוד הלבוש באירוע

עוד דבר שכדאי תמיד לקחת בחשבון הוא את קוד הלבוש באירוע.

למשל, יש אירועים שכדאי להגיע בהם עם חליפה מחוייטת ואחרים ששמלה תתאים הרבה יותר.

ערכנו בבלוג זהה לא מעט פוסטים על בחירת הבגד המתאים לאירוע, כאשר בוחרים שמלות בגוונים שונים המותאמים לעונה. תוכלו לקרוא בפוסטים שפורסמו בעבר מספר טיפים בנושא הזה.
בקצרה, ניתן לסכם את ההמלצות שלנו לבחירת השמלה כך. כל שמלה שגורמת לך להרגיש בנוח, ואינה קצרה מדי ומקיפה את הגוף באלגנטיות, תוכל להתאים לך. במשקל עודף, רצוי להמנע מפסים לרוחב.

לסיכום, אם אתן מתארגנות לאירוע חשוב ורוצות להתלבש בסטייל זכרו: הבגדים הצנועים מקיפים אתכן בצורה הטובה ביותר. תוכלו לראות באתר שלנו מגוון רחב של בגדים צנועים, שעוצבו על ידי מעצבת המתמחה בתכנון בגדים לאירועים. בכל עונה, תוכלו למצוא עוד דוגמאות של שמלות וסטים של חולצה וחצאית שיהיו מושלמים לאירוע הבא שלכן.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
דילוג לתוכן