רכשת מעל 300 ₪ ?! מגיע לך משלוח מתנה

בדים לשמלות ערב: ההבדל בין בגד מחויט לבגד שנשפך

שמלות ערב

נשים רבות מתלבטות בין סגנונות עיצוב שונים. במאמר זה נדגיש את ההבדל בין סגנונות הנובעים מסוג הבד והתפירה. למשל בדים לשמלות ערב בסגנון מחויט או "נשפך".

מהם שני הסגנונות ומה ההבדל ביניהם?

ההבדל בין בגד מחויט לבגד נשפך מתבטא קודם כל במהות הבגד – ברמה השימושית.  כמו כן, ההבדל כמובן ניכר גם ברמה העיצובית.

ניתן לראות את ההבדל המהותי בין בגד מחויט לבגד שעשוי מבד יותר נשפך, תוך שימת לב להעדפה הקולקטיבית בנוגע לשתי סגנונות הלבוש הנ"ל, ביחס למקומות ואירועים שונים בחיי היומיום.סגנון מחויט משדר סולידיות מסוימת, רצינות, אלגנטיות, ומדובר על סגנון לבוש יותר ענייני ו"עסקי". לעומת זאת, הסגנון היותר נינוח של פריטי לבוש שהם יותר נשפכים, משדר אופטימיות מסוימת, קלילות ועדינות.

מחויט, נשפך, או הטעם האישי שלך

צריך להבין שבכל הנוגע לאופנה ולייף סטייל, אין חוקים ברורים. לכן, יהיה ניתן לשלב את שתי הסגנונות יחד. חולצה מכופתרת מבד משי נשפך למשל, מהווה פריט אופנתי נהדר בשילוב עם חליפה מחויטת. כמו כן, חצאית מחויטת, יכולה להשתלב נהדר עם טופ נשפך מבד שיפון. היכולת להבחין בשילובים מתאימים בין מגמות אופנה שונות, מהווה את הסטייל האישי והייחודי של כל אחת ואחת באופן אינדיבידואלי.

בגדים מבדים מחויטים 

הסטייל המחויט בדרך כלל בא להדגיש קווים ברורים יותר של הגוף. מדובר על סגנון לבוש שבא לתת הגדרה יותר קלאסית של קווי הגוף. בדים מחויטים בדרך כלל ייצרו קווים יותר מוגדרים וסטנדרטיים לגוף הלובשת, מה שיהווה סגנון אלגנטי, פשוט, אך מתוחכם וקלאסי.

בגדים לשמלות ערב מבדים נשפכים

הסגנון ה"נשפך" מחאים יותר לקימורים הטבעיים של הגוף. לכן, יש להתחשב בעובדה זו כנגשים לסגנן את ההופעה הכללית בבחירת בדים לשמלות ערב. בדים נשפכים הם גם קלים יותר. שמלה מבד נשפך עם שסע קדמי קל (עדיין צנוע) תהיה בחירה די אנינת טעם. אך בדרך כלל, מפאת קלילות הבדים הנשפכים, הם יתאימו יותר לעונות הקיץ.

ההבדל השימושי בין בגדים מחויטים לבגדים נשפכים

נהוג ללבוש בגדים מחויטים לפגישות עסקיות, לעבודה משרדית, ואף לאירועים חברתיים. הסגנון המחויט מאפשר להשתלב באלגנטיות בכל סיטואציה.

לעומת זאת, בגדים נשפכים משדרים יותר קלילות ועדינות נשית. לכן, בדים לשמלות ערב מהסגנון ה"נשפך" יתאימו יותר לאישה שרוצה לשדר אלגנטיות נשית. כמו גם להבליט את קימורי הגוף שלה בצורה טבעית ולא מתאמצת. בדרך כלל שמלות נשפכות בשילוב בדי סאטן, משי ושיפון מהוות סגנון לבוש קלאסי לאירועים חברתיים ועסקיים, אירועים משפחתיים ועוד.

עם זאת, הסגנון הנ"ל פחות נפוץ ופחות מתאים ליום עבודה במשרד או למפגשים עסקיים בהם נדרשת גישה יותר סולידרית.מעבר לכך, שמלות ערב מבדים נשפכים יראו הרבה יותר טוב עם נעלי עקב. כך שיש להתחשב בעובדה זו לפני כל רכישה של שמלת ערב נשפכת.

במידה ואין לך נעלי עקב המתאימות לשמלה הנשפכת שאת מתכוונת לרכוש, רוב הסיכויים שתהי צריכה לרכוש גם נעלי עקב המשתלבות יפה עם השמלה הנשפכת החדשה.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
דילוג לתוכן